Mijn Maxum
of
Winkelwagen

...

Afrekenen

Veel gestelde vragen

Service en Garantie:                                                                                                      

  • Welke garantie heb ik op jullie artikelen? Wij zijn CBW erkend, dit houdt in dat u op al onze artikelen standaard 3 jaar garantie heeft. Klik hier voor de CBW voorwaarden. Ook kunt meer informatie vinden op de website van het CBW. www.wonen.cbw-erkend.nl
  • Ik heb een artikel en wil een klacht melden? Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u een klacht ervaart met een van onze artikelen, om uw service aanvraag z.s.m in behandeling te nemen verzoeken wij u ‘’hier’’ te klikken en de service aanvraag te starten. Wij proberen uw klacht dan z.s.m voor u op te lossen.
  • Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn service aanvraag? Wij proberen altijd spoedig op uw service aanvraag te reageren, ons streven is om binnen 3 werkdagen te reageren.
  • Hoe lang duurt het voordat mijn klacht verholpen wordt? Dit is een vraag die helaas niet met 1 antwoord te beantwoorden valt. Dit is per soort klacht en artikel anders, wel zullen wij altijd proberen te zoeken naar een goede en snelle oplossing.

Onze artikelen:

  • Hoe komt het dat de artikelen, bij jullie een stuk goedkoper zijn dan bij andere winkels? Wij kopen altijd groot in, maken exclusieve deals met fabrikanten en importeren veel artikelen direct vanuit vele landen, dit zonder tussenhandel.
  • Zijn de artikelen, ondanks de lage prijzen wel goed van kwaliteit? Wij zijn altijd op zoek naar artikelen met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding, echter mag de kwaliteit nooit ten koste gaan van de prijs. U kunt er dan ook vanuit gaan dat alle artikelen voldoen aan de gestelde eisen en vallen onder de CBW garantie.
  • Hoe worden mijn aangekochte artikelen geleverd? Dit verschilt per artikel, zo leveren wij artikelen die in bouwpakket geleverd worden maar ook compleet gebruiksklare artikelen of artikelen die slechts een kleine montage handeling vereisen. U vindt deze informatie op onze website, bij het artikel.
  • Kunnen artikelen ook door Maxum gemonteerd worden? Wij kunnen op aanvraag uw aankopen bij u thuis monteren, hier zijn wel kosten aan verbonden. Montage kosten zijn in de meeste gevallen hoog in vergelijk met de gedane aankopen. Wij adviseren u dan ook wanneer mogelijk zelf de montage te doen, of dit door een bedrijf uit uw regio te laten verzorgen. Dit om de kosten zo voordelig mogelijk te houden.

Levertijden:

  • Worden de aangegeven levertijden en transport tijden altijd gehaald? De vermelde levertijden zowel op onze website als op uw order, zijn een reeele indicatie van de levertijden. Die in bijna alle gevallen gewoon gehaald worden. Echter kan het voorkomen dat er een vertraging optreed, dit meestal door externe factoren. Als verkopende partij blijven wij natuurlijk verantwoordelijk voor de levering van de gekochte artikelen en blijven wij altijd uw aanspreekpunt. Wanneer een levertijd niet gehaald zal gaan worden, zullen wij u altijd op de hoogte brengen.
  • Zijn de levertijden die vermeld zijn op mijn bestel order of op de website, exacte levertijden? De vermelde levertijden zijn indicaties, welke in bijna alle gevallen gewoon gehaald worden. Wel kan de aangegeven levertijd in werkelijkheid iets korter of langer uitvallen. Het blijft ten alle tijden een indicatie.
  • Moet ik wanneer mijn bestelling binnen is of uit voorraad leverbaar is, deze direct afnemen of kan ik deze nog bij jullie laten staan? U kunt uw aankoop tot 1 maand na binnenkomst of aankoop bij ons laten opslaan, mocht een langere periode gewenst zijn dan kunnen wij dit altijd in overleg met u afstemmen.

Bezorging en logistiek:

  • Bezorgen jullie alleen in de regio of door het gehele land? Wij bezorgen landelijk, voor de tarieven en transport zones, klikt u “hier”.
  • Als een artikel op voorraad is, hoe lang duurt het dan voordat het artikel bezorgd wordt? Dit is geheel afhankelijk van het soort artikel, dit kan variëren van enkele dagen tot maximaal 10 werkdagen. Voor meer info klik “hier”.
  • Hoe worden de artikelen afgeleverd? Onze meubel koeriers en transporteurs leveren uw aankopen af tot de eerste drempel/entree van uw woning of gebouw. Evt. kan op aanvraag en tegen meerprijs uw aankoop binnen gebracht worden.
  • Kan ik ook mijn bestelling afhalen? Ja, u kunt uw bestelling ook afhalen in ons magazijn in Brielle. Dit is uiteraard gratis.
  • Waarom leveren jullie niet gratis? Wij proberen altijd een zo gunstig mogelijke prijs voor u te creëren , dit betekent dat wij de bezorgkosten, welke normaal in een product berekend worden eruit gehaald hebben. Dit om onze klanten ook de mogelijkheid te bieden hun aankopen bij ons af te halen en zo nog meer te besparen. Veel van onze klanten halen hun aankopen dan ook zelf af in Brielle.

Betaalmogelijkheden:

  • Hoe kan ik de winkel betalen? Wij zijn natuurlijk voorzien van alle betaal gemakken, in de winkel kunt u dan betalen via: Cash, Pin en Credit Card (Mastercard-Visa).
  • Hoe kan ik in de online shop betalen? Als u uw betaling online voldoet, kunt u deze betalen via: Ideal of credit card (Mastercard-Visa)
  • Hoe kan ik bij bezorging betalen? Als u bij aflevering wil betalen (onder rembours) dan kunt u dit voldoen via pin of cash betaling aan de chauffeur. (m.u.v post-pakket verzendingen, deze zijn alleen cash te voldoen) 

Retourneren:


  • Kan ik bestellingen, gedaan in de web shop retourneren? Wanneer u een bestelling heeft gedaan via onze online shop, dan kunt u deze binnen de 14 dagen zicht termijn zonder opgaaf van reden retourneren aan ons centraal magazijn. Voorwaarden is wel dat het artikel niet gemonteerd of gebruikt is geweest of schades vertoont, tevens moet u het artikel in de orginele verpakking aanleveren. (Hygienische artikelen die niet geretourneerd kunnen worden zijn: Matrassen, boxsprings, kussens, bedbodems, kleden en dekbedden) Als u gebruik wilt maken van deze service vragen wij u contact op te nemen met onze klanten service.
  • Moet ik verzend (transport) kosten betalen als ik iets retour stuur, (aankopen via webshop)? Wanneer u iets retour wilt zenden dan betaalt u zelf de verzendkosten. U kunt ook kiezen om het artikel in ons magazijn in Brielle zelf retour te brengen, dit is uiteraard gratis.
  • Krijg ik geld terug als ik iets retour breng of retour zend? Hierin zit een verschil, hoe het product aangekocht is. Wanneer u iets koopt in onze Megastore dan kunt u helaas geen goederen retourneren. Heeft u besteld via onze webshop, en u retourneert het artikel binnen de gestelde 14 dagen zicht termijn (in orginele verpakking en niet gemonteerd) dan ontvangt u het aankoopbedrag retour via bank overschrijving, dit binnen 5 werkdagen.






             
T 0181-418844
 E  verkoop@maxummegastore.nl