Mijn Maxum
of
Winkelwagen

...

Afrekenen

Klachten en Service aanvraag

Wat vervelend dat u een klacht heeft, hier leggen wij u uit hoe u het beste een service aanvraag kunt indienen. Dit zodat wij uw klacht z.s.m. voor u kunnen gaan oplossen.  

Nadat u een klachtmelding heeft gedaan, zal onze klantenservice zoeken naar een passende en goede oplossing. Wij beschikken dan ook over een eigen werkplaats, waar we in de meeste gevallen uw klacht snel en goed kunnen oplossen.

Als u een klacht wilt melden of een serviceverzoek heeft, dan kunt u deze melden door een email aan ons te verzenden, dit naar het onderstaande adres:
verkoop@maxummegastore.nl
Wij verzoeken uw meldingen te voorzien van de volgende informatie:

  • factuurnummer of ordernummer
  • naam en adres gegevens
  • omschrijving van de klacht
  • wanneer mogelijk een foto van het ontstane probleem 
Nadat u de klacht gemeld heeft, zal onze afdeling klantenservice op korte termijn (1 tot 3 (werk) dagen) contact met u opnemen.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, als u toch nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice of onze veel gestelde vragen webpagina bezoeken.




Advies nodig?

Onze medewerkers helpen u graag verder.

             

T 0181-418844
 E  verkoop@maxummegastore.nl

Onze megastore

Neem ook eens een kijkje in onze Megastore in Brielle.

Bekijk de openingstijden

Onze belofte

Wij zorgen altijd voor:

  • Een enorme collectie
  • CBW garantie op uw aankoop
  • Uitstekende prijzen
  • (vaak) Snelle levertijden
  • Trendy assortiment
  • Directe verkoop